torsdag 13 januari 2011

Mia-sug ♥




Bild på oss. Ski&Rock i Sälen förra våren Tokfian hade fått tag i en Heineken-handduk på Högis. Här är vi påväg hem därifrån. Fråga mig inte hur hon lyckades och vart hon fick tag på den! Det är ofta den här donnan får med sig material från krogen, misstolka inte nu :P, utan massa som tex drinkpinnar, sugrör. En gång, som så många gånger förr, hängde hon över bardisken och fick tag i en vinflaska. Ja som sagt, man har aldrig tråkigt med henne. Det är en garanti som inte har något bäst före-datum :D


Den här människan gör en otroligt glad! Hon heter Maria Berg. Vi lärde känna varandra när vi gick en Ungdomsledarkurs -05, genom våra respektive ridskolor, på gymnasiet. Det är ta mig tusan drygt 6 år sedan nu! På något underligt vis har det alltid känts som att vi alltid känt varandra. Vi hörs eller ses inte så ofta... Alldeles för sällan. Men det spelar ingen roll hur långt det går mellan gångerna, vi har alltid haft lika lätt att prata med varandra. Om allt. Maria och Nina är en utav mina närmsta vänner. De vet mer än de flesta gör om mig. Mia är, precis som Nina, en vän som alltid kommer finnas och stanna kvar. Det finns tyvärr inte många människor av deras sort här på jorden, och det är riktigt synd. Men jag är världens lyckligaste som har dem :)
Min Mia träffade jag i somras senast. Tiden springer iväg för snabbt! Det hinner hända för mycket mellan gångerna vi ses, så vi hinner aldrig ta ikapp :P En gång per halvår är riktigt dåligt, under all kritik! Nu är det dags för lite Mia-energi. Det känner jag :) Bara jag kommit i ordning i lägenheten väntar jag mig storbesök från Norge ;) Jag ska också se till att få fingrarna ur och besöka henne, nu när jag får lön och har råd på ett HELT annat vis. Lovar min vän :) Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar