torsdag 20 januari 2011

Ett evigt rännande

Har det varit idag. Först ut till praktikplatsen = kramkalas med alla barn, skriva på nytt intyg. Vidare till Mio och Sommarlagret. Vi börjar bli mer och mer säkra på soffan vi tittat på! På Sommarlagret hittade vi ett jättefint vitrinskåp!! Åh vad kär jag blev :D Det var 70 % rea på det också, vilket gjorde suget ännu större! Inbyggt vinställ också. Perfekt :D Det var det sista exet... Undra hur länge man vågar vänta? Hm. Vi svängde in på MABI och kikade på lite audibilar. Mats kunde inte låta bli :P Han är sugen på en kombi. Men som han själv sa; vi måste nog köpa oss en sån om ett par år ändå hjärtat. Han tänkte på små kids :P Söt han ♥ Vi fortsatte upp till min skola och lämnade in papper till min nuvarande lärare, och lämnade in mitt examensarbete till Tryckeriet på skolan. Ska få det inbundet :) Det kan man göra, efter allt slit med det. Efter det åkte vi en sväng till Färjestad, kikade på Löfbergs Lila Arena och lite hus. Mats är nog mest nöjd med att vi flyttar hit pga hockeyn :D Han hejar ju på FBK.
Nu ska vi börja laga mat, jag ska även ner i tvättstugan en snabbis och hänga upp tvätten på tork. Vi har festat till det med lite vin och öl också :) Efter maten blir det handboll och morötter och dipp. Mys



I morgon tar jag min lärarexamen :D Känn på den och lite till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar