söndag 9 januari 2011

Studentlivet - the end is near!

"Student" - utklädnad på Halloween -10

Ligger här i soffan och njuter av min sista tid som student! En aning vemodigt måste jag säga... Egentligen njuter jag väl inte bara av att vara student, utan tänker även på det som den tiden har inneburit och fortfarande gör i två veckor till. Har börjat flyttstäda min lägenhet, för på onsdag ska den besiktas. Kommer sakna mitt skrymsle, vet att jag sagt det förut. Och nu börjar verkligheten krypa allt närmre. Men har ju massa roligt och spännande att se fram emot :) Det känns som att det är nu livet börjar, på riktigt. Johanna ska bli vuxen ;) Men det är även en aning "skrämmande". Har ju aldrig provat det förut! En helt ny vardag ska ta sin början. Jag VET med det bestämdaste att jag kommer vara helt död efter jobbet den första tiden :P Är verkligen inte van med dagar som komma skall! Visst, är ju ungefär som att vara på praktik + massa annat slags ansvar. Men även minus massa "pluggmåsten" när jag kommer hem. Det kommer kännas som himmelriket :D Ingen jobbig tenta som man ska gruva sig för, ingen deadline på någon uppsats. Endast koncentrera sig på jobbet :) GÖTT!

Nu ska jag krypa till kojs, ringa min älskling och försöka somna. I morgon och resten av veckan är det fokus på praktiken som gäller, sista veckan?! Tokigt. Natti natt :)

PUSS!

1 kommentar:

  1. SPÄNNANDE!! :D Kommer gå hur bra som helst! :)

    SvaraRadera