onsdag 19 januari 2011

Dålig update

Men har så himla mycket för mig nu. Det märks även på nätterna! Drömmer som en tok om allt som händer och sker/ska hända och ske. Det är mer eller mindre rörigare än vanligt i mitt huvud :P Tydligen hade jag redan slutat skolan också, glömde hälften av pappren som skulle lämnas in idag. Lämnade ju in uppsatsen i alla fall, vackert så :D Resten får jag ordna i morgon helt enkelt. Tur att det inte var någon panik in med grejerna........ SUCK! Får göra som Madde föreslog; Skriva ner allt jag ska göra!! Tyckte jag hade gjort det, men inte riktigt allt då! :P Aja. Ingen är väl perfekt ;O I morgon har jag alltså lite paper work to do, och så tänkte jag och min prins ta en sväng på Mio och Sommarlagret. Vi är nämligen ute efter en soffa! Hittade en stor och mysig, med massa med kuddar på Mio i Mora. Rea var det på den dessutom :) Men vi ska kika lite här nere också. Chansen att Mio här har lika soffa som i Mora finns ju lixom... Nu blir det sängen. Eller ja, bäddsoffan ;) I morgon kommer mamma och pappa också. Då blir det trångt om saligheterna. Om ingen av oss tar in på Scandic som ligger vägg i vägg då vill säga! Så kan vi vinka till varandra i morgon kväll :P Hihi, störtlöjligt.
Förresten, Johanna i min klass hade med sig en sprudlande färsk Emilia idag. Snacka om tajming, nu kan hon ju vara med på cermonin på fredag :) Det enda hon har att ta igen från denna kurs är alltså 5 praktikdagar. Bra planerat och utfört! Söt var hon, lilltösa!


Neeej, puss och god natt!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt kusin, glädjer mig med dig! :) Vilket datum examinerar du?

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos! I morgon :D (21/1) Saknar dig!

    SvaraRadera