onsdag 26 januari 2011

En undran

En undran jag har är hur jag ska orka börja flyttpacka? Idag måste jag börja lite. I morgon måste jag definitivt fortsätta, för att minska massa pyssel till helgen. Eftersom det kommer bli en hel del pyssel då med! Men ligger ju så bra här i soffan :P Vet inte i vilken ände jag ska börja heller... Hur som så tog jag mig en sväng till Bergvik efter jobbet (var påväg att skriva skolan ;P hihi). Skulle köpa en mascara på H&M, men det hade inte någon sån där. Tog en vända in på Hemtex och fyndade (50 %) två jättefina överkast som jag ska ha till gästsängarna! Marinblåa är dom :) Skulle handla en orkidé (79 kr!) på MAXI, men dom var redan slut :/ Svängde in på Hööks på vägen hem, men dom hade heller inte det jag skulle ha :P Inget bra shoppingflyt idag alltså. Förutom överkasten då :)

Det gick bra att jobba idag med :) Men kan inte riktigt få bort saknaden av Hultsberg och mina föredetta barn och arbetskollegor där... :/ Kan heller inte komma ifrån känslan av att jag känner mig mer hemma i skolans verksamhet... Det blir väl bättre bara jag kommit in i rutiner osv. Men vill ju det nu på en gång!! :P Dåligt tålamod just nu känner jag. En sak i taget :)
NU ska jag försöka packa ner/ihop lite grejer. Liiiite bara ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar