söndag 2 januari 2011

Söndag

Vi åt nyårsmiddagen ute på glasverandan/altanen. Det är så himla fint där ute. Mitt "favoritrum" i huset :)


Hade en riktigt mysig nyårsafton! Det var mormor och morfar, brorsan och Elin, mamma och pappa, och älsklingen som delade min kväll :) Den kunde inte blivit bättre Ska lägga upp lite bilder bara jag slängt in dem på datorn :P Det var ju det också!
Igår gjorde jag ingenting på hela dagen, var inte hängig pga alkohol men börjar däremot bli sjuk. Men på eftermiddagen släpade vi i alla fall upp röven ur soffan och följde med svärmor, svärfar, Mats moster och hennes man till Chinahouse i Mora. Det var riktigt gott! Kvällen fortsatte med mys hemma i soffan.
Idag är jag piggare, men hostan håller i och jag nyser som en tok :P "Perfekt" med ännu en förkylning... Tur jag är ledig i en vecka till i alla fall.
I morgon åker jag, mamma och pappa till Karlstad. Hem på tisdag igen :) Blir en snabbvisit alltså. Hjärtat mitt åkte på jobb idag. Att ha honom hemma i en vecka har vart guld. Men det har gått alldeles för fort, som vanligt! Men vi har hunnit med en hel den :) Nu längtar jag redan till nästan gång jag får träffa honom, Kärleken min

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar