torsdag 6 januari 2011

:)

Har varit på after-ski med Emma och Jenka idag! Snusdosan är inte min, lär jag kanske tala om. Och nu när man ska bli fröken och professionell bör jag väl inte nämna att det var inte endast varm choklad och grädde i glasen? Äsch, skit samma :P Man får väl vara levande fast man är lärare? Är väl ingen idé att springa runt och låtsas att man är bättre än man är ;O Trevligt hade vi i alla fall :) Avslutade eftermiddagen med en pizza nere på bynan!

Låg och halvsov på soffan när hjärtat ringde. Vi pratade en stund och sen helt apropå ingenting så kläcker han ur sig att han tänkt på att vi skulle ha åkt utomlands i ett par veckor, snart?! Gissa om jag blev klarvaken? :D "Tyvärr" måste vi nog vänta ett litet tag på det, så jag får komma in i jobbet och vi får komma in i lägenheten osv :P Men sen så? Jag är på, lätt!! :D

Jag & Cis i Alanya, Turkiet, augusti -09 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar