tisdag 4 januari 2011

Lista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Partajat i Sälen, vart på konsert (Lady Gaga), campat/bott i husvagn :P, badat utomhusjacuzzi, åkt på kryssning, gått på bröllop, gått på lägenhetsvisning (bl.a.).

Bröllop i juli

Campa i Örebro i juni

Ski&Rock i Sälen på våren

Kryssning med världens bästa jobbarkompisar (september)!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga nyårslöften. Brukar inte ha det :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp! :)


Mattias, Ida och söta Nelly

Nina och Linus fick söta Marwin

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du? Finland :)

Kryssning med jobbet

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej inte vad jag kan komma på!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 17/7 - dagen då jag och hjärtat blev ett par

8. Vad var din största framgång 2010? Klara examensarbetet, fixa mattekursen (det var stort!!), komma ur gamla ovanor och starta ett så gott som helt nytt liv!

9. Största misstaget? Hm, kan inte komma på något. De "misstag" jag gjorde, kan jag i efterhand säga, att jag tog lärdom av. Och allt blev ju så himla bra tillslut :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Neej, vart lite småsjuk bara. Förkylningar och sånt vanligt.

11. Bästa köpet? Vet inte?

12. Vad spenderade du mest pengar på? Inredningsprylar kanske? Kläder. Men inte överdrivet mycket. Har inte så stor kassa att spendera :P

La ner en del tid och lagom med pengar på lägenheten i Orsa. Och den blev så fin!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mats, framtidsdrömmar som slagit in, den ena efter den andra :) Framgångarna i skolan, stipendiet m.m.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Skaka rumpa :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har blivit gladare och gladare ju mer året gått :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte?

18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Orsa och Sälen med nära och kära :) Hur mysigt som helst!

Hemma på Sandhed på nyårsafton

19. Blev du kär i år? Tokkär :D


Jag och min kärlek på Halloween

20. Favoritprogram på TV? DHW, Kungar av Tylösand.

21. Bästa boken du läste i år? Mamma, pappa, barn.

22. Största musikaliska upptäckten? Jay Smith!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Trevlig kväll med fina vänner

25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inte så mycket så fick nog "mer" än jag tänkt :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Pluggade, hade kalas med släkten och Elin klippte och slingade mitt hår :) Firade men vänner dagen innan, vilken var en lördag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Knappast!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeansleggings, skjortor, tunikor, skinnjacka, långkoftor, klänningar på fest. Typ så?

29. Vad fick dig att må bra? Mats, familj, vänner, sommaren och sommarjobbet och allt bra som hände sista halvan av året.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Frank Wagner (Joel Kinnaman)!!



31. Vem saknade du? De som inte var i min närhet där jag befann mig :P

32. De bästa nya människorna du träffade? Mats och hans familj, jobbarkompisarna på Strandis, barnen och personalen på min praktikplats.



Det får duga som årskrönika :) Fick nog med det mesta från året här!
Nu tänker jag luta mig tillbaka och se med nyfikna ögon på vart 2011 tar mig :)


2 kommentarer:

  1. Åh vilket toppen år! Så glad å stolt över dig! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen min! Ja det bästaste på länge :D Och jag över dig!! KRAMAR!

    SvaraRadera