tisdag 4 januari 2011

Dreaming people

Tillbaka i Orsa igen. Vilket väder att åka i!! Fy bubblan. Skönt att komma hem välbehållen....
Idag på förmiddagen var jag på intervju. Tror jag och rektorn pratade i 5-10 minuter sedan sa hon att hon tänkte erbjuda mig jobbet och att jag i så fall börjar jobba redan den 24/1. Hahaha :D Lycka! Kunde inte gå bättre. Givetvis hade hon läst mitt CV innan jag kom, och hon lät redan bestämd på sin sak innan jag ens hunnit sätta mig ner. Skitskoj! Jag har gått omkring i en bubbla hela dagen :D Kompis det går bra nu! Då tar man examen fredagen den 21/1 och slängs in i arbetslivet tre dagar senare. Rykande färsk, nykläckt, kalla det vad ni vill! Så himla glad! :D
Min lägenhet ska besiktas om en vecka också. Allt går så sjukt fort! Nu vill jag bara ta min älskling under armen och flytta in våra grejer i våran lägenhet! Nu nu nu! :D Det kommer bli helt j*vla awesome!!


Toklyckligt! PUSS

4 kommentarer:

  1. Åh GRATTIS VÄNNEN!!! Shit va kul att vi är så många som lyckats få jobb så fort!! Vart och vad är det för jobb? :) KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack!! :D Ja det är helt otroligt! Vi måste vara en väldigt bra årgång ;D På Kronoparken, förskola barn 3-5 år :) Vikariat i ett halvår till att börja med. Lät inte omöjligt att få förlängt, och det är ju bra ifall jag kommer trivas! :)Vilken tid har du valt i aulan på examensdagen?! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Ja shit va kul!!!! :)
    Jag har valt klockan tre. Du då? Samma hoppas jag..:) KRAMAR

    SvaraRadera