tisdag 25 januari 2011

Sicken dag

HELT s.l.u.t.k.ö.r.d :P Vilket var väntat också. Har sovit dåligt i natt, det har varit extremt mycket att ta in idag, plus att jag har massa annat i huvudet som inte hör jobbet till. Kom på mitt i allt idag att jag skulle ringa och beställa soffan. Hoho :P Igår kom jag på att jag skulle anmäla flytt till elbolaget. Och idag har jag skickat in min sista skoluppgift. En digital portfolio. Check! Nu inväntar jag bara ett klartecken att jag klarat även min allra sista kurs :) Det börjar lugna ner sig med massa måsten. Men det dyker väl upp nya! Just nu är flytten i fokus. Känner att mina tankar befinner sig på alltför många ställen just nu. Ska bli skönt när vi kommit in i lägenheten, och jag börjar komma in i rutinerna på jobbet. Det är så sjuuukt mycket som hänt bara den senaste veckan! Examen, nytt jobb och allt vad det innebär, flytt som väntar och allt vad det innebär. Måste börja få ihop min lägenhet i en (flera) låda(/or) också. Plus att jag tänker massa på det som har packats och ska packas från Mats lägenhet. BLÄ :P Nu vill jag ha helg! Längtar så. Mest efter hjärtat mitt. Och jag lämnade honom igår :/ Det är näst intill löjligt, men så är fallet :) Tokkär var ordet. Mys!

Nu ska jag duscha. Shit, det är redan sängdags. Jag kom ju hem nyss :O


Soffan som bli våran (om alldeles för många veckor......).
Mitt hörn är det till vänster, där kommer jag att ligga och kura om kvällarna :P Den delen är jättebred, så man kan lätta ligga ihopkrupen i fosterställning och tokmysa :)

2 kommentarer:

  1. Va fin soffan va! Snacka big o togmysig!
    Den vill ja mysa ner mig i snarast! :D

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ja där kommer väl du och jag hänga en del skulle jag chansa på :D

    SvaraRadera