lördag 8 september 2012

dop

i morse 4.30 anlände vi till Orsa! det var en trött Johanna som klev upp 5 timmar senare. men av någon konstig anledning kunde jag inte sova mer! dop kl 13 idag, gu så mysigt! jag och morfar stod i vanlig ordning för blödigheten ;P lätt att bli lite rörd på en sådan tillställning, så är det bara :)
ikväll blir det mys hemma med familjen! mamma och brorsan är och hämtar mat nere på byn, sen blir det soffhäng! bra lördag :) i morgon får jag träffa min Kajs! vi ska rida på Curry, umgås och uppdatera massor! har hänt mycket på drygt en vecka, sanna mina ord! sedan dröjer det tre veckor till vi ses igen, då blir det i Karlstad. i morgon blir det att ta tillvara på tiden vi får :) halv sju på kvällen drar jag till Oslo igen. blev en kort helg, men så värt! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar