måndag 17 september 2012

måndagstänk

lurar på min lägenhet, mitt "liv" i Karlstad. säga upp? behålla? byta till en etta och ha den som "övernattningslägenhet"? än hinner jag fundera på det och komma fram till något bra, men kan ändå inte riktigt skjuta undan det. kommer upp saker som påminner mig om det då och då. t.ex. som folkbokföring, adress hit och dit och folk som frågar om jag ska skriva mig här osv. just nu vet jag ingenting om hur länge jag kommer bo kvar här, det är alldeles för tidigt att säga! sedan K bestämde sig för att också hyra ut sin lägenhet, och vila upp sig i Dalarna, kändes Karlstad helt plötsligt toktomt :O svårt att förklara, men det kändes riktigt skumt att inte hon kommer vara där om ett par månader när jag åker dit. älskar min lägenhet, har hur mycket fina vänner där som helst. men jobb, känns som det är årtionden till man kan få sig ett fast jobb där. ett jobb man verkligen vill ha också! ja det här med livet är ingen lätt sak :)


senaste Karlstadsbesöket, provade K:s "nattmössa" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar