tisdag 25 september 2012

my very first norska lønn!!

woop woop!! nu blev livet EN ANING lättare att leva :D äntligen! detta kan skrivas in i historieboken, var så säker. nästan värt att firas med ett glas vin ;) faktiskt! fick ett guldbesked från chefen idag också. så småningom bara jag lärt mig mer och kommit in i arbetet kommer jag få gå upp till pedagogisk leder från förskollärartjänsten. hur awesome?! bra dag, bra vecka överlag :D bra start har det varit och bra avslut kommer definitivt bli. ska nog skriva in hela veckan i historieboken min, i kapitlet "Stora händelser" ;)

är så himla glad att saker och ting äntligen börjar falla på plats, på många plan. både på insidan och utsidan. känner hur jag redan växt som person, privat som på jobbet. lär mig mycket, både om mig själv och miljön jag är i och det tar på krafterna. men ju lättare livet flyter på desto lättare är det att tackla hindren som dyker upp. stora som små. mycket handlar om att våga, och det har jag verkligen gjort!



Det är....omöjligt sa tvivlet.
Det är....farligt sa rädslan.
Det är....onödigt sa förnuftet.
Pröva ändå....viskade hjärtat❤





vår öppna spis. koselig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar