tisdag 18 september 2012

föräldramöte och svorsk?!

joda. idag har jag briljerat med min "svorsk" (svenska/norska)! ;D har gruvat mig för detta föräldramöte sedan vi bestämde datum. ofta oroar man ju sig i onödan, och det gjorde jag även denna gång. men hellre för mycket förberedd än för lite :)
kom hem strax efter halv åtta. hunnit duscha och satt mig här i sängen. de tre grabbarna i bohaget är nog och tränar, för här är ingen hemma i alla fall! om ett par veckor hänger jag också med på gymmet :) ska uppgradera mitt sats-kort till "Platina" när jag åker till Karlstad nästa helg, då får jag träna på alla sats i hela norden. inte för att jag tänker fara runt så, men då kan jag i alla fall träna både här i Oslo och i Karlstad när jag åker dit. dags att ta tag i den där träningen igen nu :) börjar äntligen längta igen. det har varit för mycket det senaste månaderna för att ens orka tänka träning. men nu börjar livet plana ut och ge plats för mer grejer än jobb och överlevnad, som mitt huvud varit fullproppat med ett bra tag nu :P

nu får det nog bli en fralla med ost och lite te i soffan! lät som Hugo, vår portugis, kom hem. kan lika gärna passa på att prata lite engelska medan jag ändå håller på med språk till höger och vänster :P



Hugo och Walle. Hugo kommer bli allas vår egna PT! :P "Hus-PT", en sån är bra att ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar