söndag 23 september 2012

rolig helg!

och då menar jag rolig på norsk mening (rolig = lugn på svenska). lätt för missförstånd i detta landet, eh ja! :P roligt (på svenska) har jag också haft givetvis. men helgen har mest handlat om bra sällskap och mysigt häng. sovit mycket också! kan va bra det med tanke på att jag börjar bli sjuk.. halsont och lite hostig och snorig. skönt att jag börjar sent i morgon (9.30), kan va skönt att gå upp vid 8 och bara ta det lite lugnt i morgon bitti.
planer för veckan har jag inga, mer än jobb då! bara längtar till på fredag. för då bär det av till Sverige och Karlstad denna gång :) inte varit där på 4 veckor nu. saknar mitt Karlstad något så otroligt mycket! typ så det gör ont ibland. inser att den här omställningen med flytt och allt kommer ta sin tid. sanna mina ord...

i skrivande stund ligger jag i soffan. i spisen brinner det mysigt och nu blir det film med grabbarna grus! Walle och Daniel Y. lite kvällsfika skulle inte sitta fel, lite te osv! det blir :)



Karlstadmys med älskade Kajs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar