lördag 1 september 2012

superlördag


passar på att njuta så mycket jag kan av Sverige innan det bär av mot Norget i morgon eftermiddag/kväll. va uppe i tid i morse och tog ut min trogne springare på en ridtur ner till campingen. hur underbart är det inte vid vattnet? helt tyst, tomt och stilla. bara vågorna som hörs! gud så bra jag mår av det :)

Foto: Bättre start på dagen kunde jag inte få! Lovar mig själv att nästa sommar ska jag spendera mer tid vid, i och på vattnet :) vatten gör mig lugn, det gillar jag! Nu blir det ut med hästar i hagen, dusch och sedan far jag och spanjorskan på lite äventyr :)


Foto: Vackra vackra Orsa!

vid lunch styrde jag spanjorskan ca 12 mil uppåt i landet. mötte upp S i Bollnäs som i sin tur åkt från Hudiksvall. man får göra vad man kan för att få se sina nära och kära när avståndet är groteskt... fick även hälsa på Scott! S:s hund, en bebisrottweiler. så go! två timmar fick jag med grabbarna innan vi åkte åt motsatt håll igen. bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar