torsdag 20 september 2012

maaat

fy dundran så hungrig jag va nyss! men nu har jag stillat hungern med lite pasta, tonfisk, pastasås och broccoli! funkar faktiskt helt ok :) helst när man är superhungrig och vill ha nåt väldigt snabbt. nu står magen i sju hörn och det får den göra ett tag.

hoppas inte Hugo blir arg på mig... men jag har satt igång varenda maskin här i lägenheten :O diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. de två sistnämnda har jag i alla fall kunnat dölja ljudet lite ifrån, genom att stänga toadörrn. aja, någon måste ju ta på sig att starta diskmaskinen och nu blev det jag :P och redan kläder måste jag ha. helt seriöst så har de här grabbarna tvättat i stort sett varje dag sen vi fick hit tvättmaskin och torktumlare! inte vet jag om dom kör ett tvätta-hela-garderoben-projekt. jössesamalia säger jag då! lortgrisar rett og slett ;)


igår gjorde jag och Daniel pannkakor. tänkte egentligen göra våfflor men jag hade visst inte fått med våffeljärnet från Sverige... och jag köpte matgrädde i affärn, som inte gick att vispa :P men annars var det en lyckad pannkaksmiddag haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar