söndag 11 september 2011

ännu mer röra

min "nya", VITA stol i det gamla gästrummet som nu ska bli ett sovrum till en 9-årig pojke. bra att det kommer till användning


nu är det verkligen rörigt här, på riktigt också! har städat ur målarrummet, så nu är det helt tomt där. sånär på tre blommor i fönstret. dom får nog stå där tills dom ska bäras över. hallen är alltså en bombnedslag med påsar fulla med tidningar som jag haft på golvet när jag målat, köket är nu mitt nya målarrum. där ligger det nu tidningar och kartonger på golvet, och på det står mitt köksbord som jag så duktigt monterade ihop igår (efter många om och med...)

tvättstuga vid 14. har säkert feber, men det vet jag inget om först jag tagit tempen. därför gör jag inte det heller. bättre att inget veta och tro att man är mer frisk än vad man egentligen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar