torsdag 22 september 2011

slow down

ligger i soffan och varvar ner så jag kan somna, men som det känns nu skulle inte det var några problem! i morgon "unnar" jag mig ledigt från jobb. det räcker med jobb här hemma. för jag håller nämligen på att flytta :) mycket är gjort, men mycket är kvar. känns ändå som det mesta är gjort? mamma och pappa kommer ner och hjälper mig med möblerna, men resten har jag/ska jag bära själv har jag tänkt. ska köra stenhårt i morgon innan de kommer, så himla skönt att få så mycket som möjligt gjort. vore kul att kunna umgås lite i helgen i alla fall!
jag och Ammi har burit lite grejer här under kvällen, gardiner bl.a. så nu hänger mina på plats, och hennes här. det ser konstigt ut :P nu börjar det där sentimentala komma krypandes, uj uj. men bara att bita ihop. det kommer bli så mycket bättre med något eget nu. det kommer hjälpa mig att klippa banden ännu mer från det förflutna. nu är det bara mitt, precis allt i den lägenheten. vet att det kommer hjälpa massvis! nu kan jag äntligen vända blad och byta till ett nytt kapitel, viktigt! :)
men något jag ska göra först är leta mig till sängen. det kommer bli en lång och tuff dag i morgon, tro mig!


något sånt här skulle jag behöva. får se hur allt ter sig att bli när det jag har är på plats.



men en sån här blir! måste åka till Mio :) roligt att inreda, älskar't!! det kommer bli tokfint. förväntar mig massa besök ;) tar det för givet lixom. och Mia är först ut! längtar efter min soulsister.


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar