söndag 18 september 2011

just idag

fy tusan vad bra jag hade det igår! oförskämt ju :) vi började med god mat på nyöppnade O´Learys, fortsatte till Guldapan och avslutade på Tempel bar. det var lätt värt att kliva ut ur min bekväma "hemmabubbla" en sväng :) har inte känt att jag velat ut och se folk överhuvudtaget på jättelänge, men igår tog jag klivet ut ur lägenheten och det kändes så bra! blev inget clubande utan trevligt barhäng. alldeles lagom tycker jag :) tänk vad roligt man kan ha det genom att bara sitta still en kväll, det måste jag prova på oftare. är kanske ingen dancing queen längre? jo då, henne har vi inte lagt på hyllan. bara lagt henne åt sidan lite ;P ombyte förnöjer sägs det ju.

"Bosses Special" på Guldapan. mumma var det :)

så, idag är jag jättetrött. regnar gör det också så det är inte mycket som motiverar. gör inget :) kan gott unna mig lite soffmys en dag som denna och bara njuta av tillvaron! (kanske sova en sväng)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar