fredag 23 september 2011

movi'n out


tvättar, packar, bär, packar upp, städar. det är vad jag gör just nu korta drag :) det finns ju lite att göra som ni ser. snart är mamma och pappa på väg ner till mig! vi ska gå ut och äta ikväll. jag har bokat bord på Agapi, en grekisk restaurang i stan :) där jag, Madde, Frida och Johanna var och käkade i söndags. riktigt gott och bra pris på menyn!
idag skiner solen och jag med den :) som jag har längtat till den här dagen! dagen med stort D! men som sagt, det är vemodigt. sista natten på Vasagatan! trodde inte den skulle komma så snabbt och på det här viset... men nu är den här och jag går en fin framtid till mötes på Geijersgatan ;) jag bara känner det på mig! det händer så mycket bra nu så jag vet inte vad. blir så lycklig i kropp och själ och hjärta :) det klipps gräs ute, jag har balkongdörren öppen och känner gräsdoften. det känns nästan som det skulle vara sommar ;O men dit får vi tyvärr vänta ett tag. en lång väntan, men jag kommer ha det bra under hösten/vintern/våren. mycket planer, roliga sådana :) jag kommer ta allt med ro och bara njuta!

men sånt hinns inte med just nu. slut på rasten, dags att återgå till arbetet ;) tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar