måndag 12 september 2011

VAJ-dag

vård av sjuk Johanna idag. tog en dag till hemma, och det var behövligt! nu vet jag att jag kommer orka jobba resten av veckan, om det inte blir ett rejält bakslag då vill säga.
idag har jag pratat massor i telefon med kusin Elin. blev ett par timmar där! mycket att prata om tydligen :) jag har även hunnit köpa färg och målat bordet ännu en gång. nu är det alltså grundat och målat en gång, i morgon blir det sista omgången på det. sen är jag klaaar :D i morgon är det sista dagen jag äter middag i soffan. lycka! visar bilder sen när jag fått ordning på't :) roliga dynor vore! får ta mig en busstripp i helgen och leta lite :P nu ska jag nog börja flyttplocka lite, rensa i min "viktiga-papper-låda" t.ex. sen är det nog rätt lugnt vad gäller rensning. har ju för tusan inte hunnit spara på mig massa skit här ens en gång :O ironiskt. kommer flytta sammanlagt 2 gånger detta år (låt det icke bli fler!!). det var inte vad jag hade tänkt mig precis. det är mycket som hänt på senare tid som jag absolut inte tänkt mig. livet spelar mig ett spratt, ännu en gång! tycker att det kan lägga ner det där nu faktiskt.


underbara fina kusin

1 kommentar:

  1. Du är väl för underbar min älskade vän :-)<3

    SvaraRadera