tisdag 6 september 2011

electropop

skön kille den där Oleg! bara en parentes sådär på kvällskvisten :)
jag är så trött så ögonen går i kors. jobb 7.30-18 idag, tänkte duscha nu och sen dö i sängen faktiskt. titta på tv en stund och somna i tid. låter som en underbar idé! ikväll blir det alltså inget måleri för min del. unnar mig att bara gosa i soffan, som jag gör nu, och varva ner så jag kan somna i tid. slutar 15 i morgon - ser fram emot det! då ska jag ta tag i mina köksmöbler igen. tänk vad lite trä kan göra en glá :P jag har så gott som flyttat in redan (i tanken), i alla fall med det mesta av mina saker ;) tycker om att drömma om hur jag ska inreda och fixa. älskar't! det hjälper till, så gött att ha något att se fram emot. det kommer bli riktigt mysigt i min 2a, var så säker :) blir så mysig av mig när det är höst, för höst är precis vad det är! jisses vad det stormar ute, mer nu än tidigare idag dessutom. tror mina blommor på ballen kommer blåsa sönder? ser inte bättre ut. men går jag dit ut blåser jag väl iväg ;P men nu ska jag blåsa mot duschen, får bli en lååång och varm dusch. var ute med barnen mellan 15 och 18 idag, och trots varm soppa och soffmys har jag nog inte tinat riktigt. åh vad jag längtar till min säng!

over&out


fy tusingen vad jag saknar min ponny. jag saknar mycket där "hemma". familj, vänner, hästar och hund. tyvärr ser det ut att dröja innan jag kommer upp... :( älskar er, ni fattas mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar