lördag 17 september 2011

paus

tillåter mig en paus i kaoset :) Ammi har kommit hit med ännu fler flyttlådor. nu börjar det verkligen bli verklighet av det här! jag är i alla fall inte lika sentimental som jag var förra helgen. usch. men det hinner nog komma. men jag tror jag fick en vändning där, sön-mån. må riktigt piss för att kunna klättra uppåt igen. det är min melodi, det är typ så jag varvar ;P men jag mår mer sällan sådär piss, och jag mår mer och mer riktigt bra.


igår hade jag en kanondag! :) den började dock lite struligt. så jag tänkte då på morgonen när jag gick till bussen, strax innan sju, hur denna dag skulle sluta :P men den blev och slutade riktigt bra! var ut till Hammarö och skulle skriva in mig i deras vikariepool. det mötet slutade med mer än det! ååh jag är så glad :D det känns att mer och mer börjar falla på plats. finally!! hoppas det håller i sig ett tag nu. nästa stora projekt är bil... det är rätt stora grejer jag har att ta itu med just nu :P en sak i taget var det? svårt när allt måste klaffa samtidigt bara.
ikväll ska jag träffa Madde, vi ska ut och käka någonstans och unna oss ett glas vin eller två :) första gången på länge jag känner för att komma ut ur lägenheten en helg. kvällens aktivitet, att ut och "lufta mig" lite blir alldeles lagom :) för något dansgolvsdunk är inget som lockar. god mat, gott att dricka, och bra sällskap passar alltid däremot!

nej där tog min paus slut, bara att fortsätta :) putsa lite fönster kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar