tisdag 13 september 2011

helt ok

känns allt just nu. trots mycket tok :P det känns som att den här veckan har mycket att bjuda på. i helgen blir det mer plock här hemma, rensa, packa lite :) men ska umgås med Kajsa också, viktigast av allt :D förresten, jag är klar med köksmöblerna nu! i morgon ska jag ha sittpremiär ;) ska även till Sofie på Casablanca i morgon. hon ska få göra mig till en ny människa tänkte jag :) kan behöva en sån förändring nu. även om det bara gäller utsidan, men den behöver faktiskt ett rejält lyft :P hoppas det kommer få mig känna mig bättre till mods. det är sjukt ändå vad håret kan göra... och Sofie vet vad hon sysslar med. bästa frisören jag haft! :) lätt!! tvekar inte att det kommer bli bra.

nu ska jag sova, börjar 7 i morgon. hoppas jag slipper blåsa bort i morgon! idag hade jag turen att slippa, men tusingen vad det tar i?! håll i hatten :) naaaaatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar