söndag 4 september 2011

söndag it is

har haft en riktigt smulig söndag. började med en lång mysig sovmorgon! promenerade till byggmax för att köpa färg, penslar och sandpapper. har nämligen börjat med min köksmöbel idag, och först ut var stolarna :) har slipat alla fyra och grundat två. var ungefär vad jag hann med, däremellan tog jag mig tid för en promenad med Kajs också :) 1 tim och 20 min. vi hann reflektera lite under den turen. gött vare!! nu ska jag varva ner lite, och så småningom dyka ner i lopplådan igen :P har öppning i morgon, så det vore att komma i säng och somna i tid ikväll! dock alltid lika svårt på söndagar tycker jag. lagom till man varvat ner kommer måndagen och det är dags att varva upp igen :O det går för runt, det där hamsterhjulet till liv man mer eller mindre har. har ätit både frukost och middag på balkongen idag. så himla härligt att fortfarande kunna göra det!! verkligen värt.

det kommer bli kanonfint!!


puss&godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar