onsdag 21 september 2011

sleten

även denna dag börjar gå mot sitt slut, även jag. det har gått tre dagar av denna vecka, och man kan undra hur jag kommer känna mig på söndag? :P har tagit bort min vik.tid på fredag, jag kan behöva vara hemma och göra det som måste göras. vet att jag prata i gåtor just nu, men tids nog kommer ni förstå vad det handlar om. om ni inte redan gör det :) i morgon väntar jag ett samtal, ett viktigt sådant. det kan avgöra en hel del och kommer vara väldigt positivt för mig om man säger så! ja jag säger ju det, vilken händelserik vecka alltså! även om det är kul att det äntligen händer massa bra saker, så måste jag erkänna att jag längtar till allt lugnat ner sig en aning. men vet att det kommer bli skillnad om bara ett par dagar, typ på söndag! jag får stå ut med att vara lite trött, lite koma, lite förvirrad, tankspridd och trött. det är ju ändå pga allt bra som händer, och snart kommer jag få slå mig till ro :) bli lite mer social kanske, börja träna? mina tankar har inte nått dit ut än. men snart kommer jag få tid till att tänka på sånt också :) det här kan ju bli veckornas vecka detta år?! den ligget väldigt bra till i alla fall! nu ska lilla jag borsta tänder, ringa mor min och sedan slå igen de gröna. för i morgon väntar bl.a. jobb 7.30-17.30. kan vara bra att vara någorlunda utvilad då! kommer ju inte ta det lugnt efter jobbet heller precis. tur man är ung ;)

godnatt alla polers och icke polers! PUSS

där står hon i slutet på maj, ovetande om vilken resa som väntade. troligtvis den största resan hittills, som krävt enormt mycket styrka på väldigt kort tid. för fort har det gått, hujedamig. och styrka krävs det ännu, dock inte lika mycket och det är jag fruktansvärt glad för. jag blir alltid lika förvånad över vad fort livet kan tvärvända. och jag blir förvånad över hur mycket jag har lärt mig om livet och framför allt om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar