onsdag 28 september 2011

smulig dag!

idag har jag haft det bäst :) jobb 8-13.30 i en 1-2a, på en urgullig skola! fanns bara klasser från förskoleklass till år 3. liten och tokcharmig skola, med jättefina lokaler. kunde inte låta bli att drömma mig bort att det där fina klassrummet var mitt :D personalen verkade också nöjda. de bad om mitt nummer, som de kunde spara, vilket de gör från vikarier de tycker funkar bra. himla bra betyg efter första dagen :) jag är jättenöjd med min jobbdag. hoppas jag får komma dit fler gånger, Tuggeliteskolan heter den :)

när jag kom hem bokade jag tvättstugan. så i eftermiddag har jag tvättat, skruvat ihop min nya bokhylla som jag köpte i helgen. jag har även flyttat om i garderoberna, det blev lite bättre nu. sånt där hanns inte med i helgen, så det var perfekt med en kort jobbdag. det ska bli så himla skönt att krypa ner i en nybäddad säng :) har täcke och kuddar ute på balkongen på vädring, ska ta in det nu och bädda i. mys!! och superfräscht.

utsikten från min balkong :) har bytt upp mig både vad gäller utsikten och storleken på balkongen. så jag klagar inte!!

nya bokhyllan :) freestylade lite, får se om det ska få se ut sådär ett tag eller om jag ångrar mig :) fick bara lov att se hur den såg ut med lite saker i/på sig.


i morgon ska jag ut till Sjöglimten.
första jobbdagen med barnen på plats, det ska bli superspännande! :) det ligger så himla fint där ute på ön. stora lokaler till varje avdelning, det är verkligen underbart! är jätteglad att jag fått chansen att jobba där :) personalen är jättedrivande och jag har redan lärt mig massa nytt. det här kommer bli jättebra!
efter jobbet ska jag och Madde ses här hemma, sen ska vi träffa resten av brudarna vid 18-tiden nere på stan, för det är nämligen "tjejkväll". erbjudanden och öppet till 21. så det blir att kika lite affärer och käka något gott. det blir ett perfekt avslut på en perfekt Karlstadvecka :) för på fredag efter jobbet styr jag och ibizan mot Dalarna och Orsa! det står massa roligt på schemat, så jag längtar som bara tusan :) ännu en kanonvecka. aaah vad jag njuter just nu!!

time to make the bed. natti natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar