tisdag 20 september 2011

bizzzi

idag kom hon hem, min princess :D jag och Frida åkte till Forshaga efter jobbet och hämtade henne! nu står hon i garaget. dagen till ära är hon recondad, vaxad och servad. det var en känsla att åka från bilfirman med en så fräsch, och så EGEN bil! MY CAR :D det är så förbannat tokigt!! lär ju åka bil till jobbet i morgon, bara för att lixom ;P

nu funderar jag seriöst på att slänga mig i duschen och dö framför tvn resten av kvällen. kan jag vara värd! första gången jag sätter mig ner nu, sen jag kom hem (förutom när jag åt då, för då stod jag inte upp..) har två jobbdagar inbokade denna vecka, eller ja. har ju redan avklarat två, men det jag menar är att jag inte vet om jag ska jobba fredag eller inte. har lagt ut tider, men funderar på att ta bort. har liiiite att göra nu då! den här veckan är verkligen fullbokad, precis varenda sekund. all tid utöver jobb kommer gå åt till EN sak. hm, vad kan det vara?

idag saknar jag mitt Orsa extra mycket. fem veckor sedan sist... får vänta i sammanlagt sex veckor. för nästa fredag åker jag upp :) bror fyller hela 18 år! det ska firas kan jag lova :D men vad ska man köpa i present?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar