måndag 5 september 2011

a mess

det känns som hela mitt hem är en enda röra. BARA för att jag har rört till det i ETT rum!! jag vet, jag tycker det själv, jag går till överdrift ibland. pedantisk? städmani? något åt det hållet skulle jag tro. skulle behöva dammsuga känner jag. men idag kom jag hem senare än tänkt, hoppade in och täckte upp för Bibbi under eftermiddagen. jag skulle ha slutat 13, men gick hem 16. öppnade i morse så jag har varit vaken sedan kl 5 :O direkt när jag kom hem bytte jag om till målarkläder, var ingen idé att såsa till sig för då hade jag väl inte fått något gjort?! nu är alla stolar grundade, och även en målad för första gången. med antikvit :) ååh vilka fina stolar, och ååh vad mycket lite färg kan göra! lovar att det är kärlek i varje penseldrag ;) flytten närmar sig mer och mer. jag kommer ha tokångest över att lämna mitt slott!! :( men jag ska förvandla mitt nya hem till ett slott också. mitt slott :) och förresten kommer jag nog kunna få komma hit titt som tätt. har fått jättebra kontakt med Ammi, som jag ska byta lägenhet med. ännu en extramamma att räkna in i skocken :) jag tackar och tar emot!


bild från i lördags, vi åt massor!! här vankas det chokladfondue, bananerna var lätt godast att dopp! mys hos Kajs med Emma, Johanna och Sofie


NU måste jag göra mig redo för säng. tror jag kommer sova som en prinsessa i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar