lördag 3 september 2011

Fynd!

Idag har jag varit på möbeljakt. Vi var in på Sommarlagret, Mio, EM-möbler. Sedan svängde vi in på "Gengåvan", typ second hand/loppis. Tänkte att här hittar jag väl inget :P Men jo då!


Inte alls vad jag hade tänkt mig när jag åkte hemifrån på förmiddagen om jag ska vara ärlig :P Men så billigt jag kom undan, och så fint det kommer bli!! Hittade billiga matgrupper på både Mio och Sommarlagret, 2999-3999. Denna grupp köpte jag för 575 kr (kommer kunna köpa bra mycket färg för att komma upp till 3-4 tusen ;P) Visst kan man tycka lite hur man vill om loppissaker. Men jag har ingen lust att lägga ner flera tusen på saker jag kanske inte ens kommer använda den dagen jag flyttar ihop med "mannen i mitt liv". Lägger hellre ner pengar på saker då än vad jag gör nu :) Tycker även att detta är inget fel alls vilket som, det kommer bli ursnyggt med lite slipning och vit färg. Det är ju detta som är mer modernt än någonsin just nu, om man gillar shabby chic-stilen vill säga :) Och det gör jag. Tokmycket!! Åh vad mysigt jag kommer få det i min nya lägenhet. Har kanske inte berättat att det blir byte? :) Info om tvåan: 65 kvm, ljus och fin, mycket garderober! Stort vardagsrum, badkar (mys!!), balkong i söderläge med utsikt över hamnen. Jag klagar inte ;) Plus att jag bara kommer flytta rätt över gården, jag ser alltså just nu mina blivande sovrums- och köksfönster från mig :P Smidig flytt kommer det allt bli! Hoppas Sivan kan komma och besiktiga tidigare än vad hon tänkt... Alltid är det något eller någon som ska sätta käppar i hjulet. Men jag ger mig inte så lätt ;) Jag kommer få det toppenbra bara den här svackan i livet vänder och blir en topp! För det är bra mycket som gått emot på sistone. En rejäl vändning nu vore!

Ikväll ska jag till Kajs för att tillsammans med henne och tre brudar till laga mat. Blir kanske en sväng på uteservering också. Vi får se. Tokmysigt kommer det allt bli hur som! :)

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar